Умови обміну або повернення:

Повернення або обмін товарів

Обов'язково при отриманні оглядайте вантаж.

Отримавши вантаж ви підтверджуєте його цілісність і схоронність.

Обміняти або повернути товар можна протягом 14 днів з дня покупки за допомогою служби доставки.

1) Умови повернення:

1.1 Для оформлення повернення потрібно зв'язатися з нами і вказати з якої причини відбувається повернення.

1.2 Ми повернемо вам гроші після того, як отримаємо повернення і оглянемо на ньому пошкоджень або дефектів, не пізніше ніж через 7 днів.

Для повернення коштів клієнт повинен надати рахунок IBAN і ІПН

1.3 Ми оформляємо повернення, якщо:

- товар, не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей тощо.

- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;

- збережені всі ярлики і заводське маркування.

2) чи Можу я відмовитися від товару, не підійшов, на пошті?

У разі якщо ви обрали спосіб оплати карткою або наложений платіж ви можете відмовитися від всього замовлення. Часткове повернення неможливе. У випадку якщо ви хочете відмовитися від частини позицій, вам необхідно оплатити замовлення і потім оформити повернення через сервіс.

3) На жаль, ми змушені відмовити в поверненні або обмін таких виробів:

- вироби, які були пошкоджені або модифіковані (крім заводського браку);

- вироби, які мають сліди використання;

- вироби після 14 днів з дня продажу;

- вироби, які змінили свій колір або деформувалися за зовнішніх факторів

4) Умови повернення або обміну вироби:

- Ми приймаємо для повернення / обміну вироби в новому і невикористаний стані в оригінальній упаковці при наявності товарного чека.

- У разі повернення грошей за виріб ми не компенсуємо витрати за доставку, яка була в оригінальному замовленні.

5) В яких випадках не надається гарантійне повернення:

- є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;

- порушені правила використання

- було здійснено несанкціоновані розтин, ремонт або змінена конструкція товару

6) Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

-природно знос чи вичерпання ресурсу;

-Випадкові пошкодження, завдані клієнтом чи ушкодження, виникли внаслідок недбалого відносиння або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);

-пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);

-пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;